ПАМ’ЯТКА
для учнів під час навчання
за технологіями дистанційного навчання
І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище
- Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя повинні мати своє постійне місце.
- Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на їх пошук.
- На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
- Слідкуй за зовнішнім виглядом, він також має значення.
- Візьми собі за правило щовечора прибирати робоче місце і готувати приладдя на завтра.
ІІ. Самоорганізація навчання
- Робочий день починай відповідно до розкладу уроків.
- Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в денні години).
- Роби перерви між виконанням уроків.
- Зверни увагу: дистанційне навчання здійснюється у двох режимах – синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб -середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
- Пам’ятай: у синхронному режимі всі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
- В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час, дотримуючись терміну здачі роботи.
- Роботи приймаються до часу, обумовленого вчителем, субота та неділя – вихідні дні.
- Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного за розкладом уроку.
ІІІ. Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу
- Пам’ятай про академічну доброчесність.
- Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблону-графіка – так ти будеш бачити перспективу.
- Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».
- Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю.
- При виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень
- Правила поведінки на онлайн-уроці: відео вмикати за вимогою вчителя, але на аватарці – фото учня, нік – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня має бути вимкнений. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті веди спілкування відповідно до теми, став запитання за змістом уроку.
Категорично забороняється передавати ідентифікатор, пароль, номер телефону, електронну адресу та інше стороннім особам !
ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ ЛИШАЄТЬСЯ НЕЗМІННОЮ – РОЗ’ЯСНЕННЯ МОН
Дистанцiйне навчання - це нова органiзацiя навчального процесу, що базується на принципах самостiйного навчання учня. Середовище навчання характеризується тим, що учні часто зовсiм вiддаленi вiд викладача в просторi або в часi, водночас вони мають можливiсть в будь-яку хвилину пiдтримувати дiалог за допомогою засобiв телекомунiкацiй.
Дистанцiйне навчання
Дистанцiйне навчання - це навчання, при якому надання учням суттєвої частини навчального матерiалу i значна частина взаємодiї з викладачем, здiйснюється з використанням сучасних iнформацiйних технологiй.
Вiдмiнною особливiстю ДН є надання учням можливостi самостiйно отримувати необхiднi знання, користуючись розвинутими iнформацiйними ресурсами, забезпечуваними сучасними iнформацiйними технологiями.
Iнформацiйнi ресурси: бази даних та знань, електроннi бiблiотеки поряд з традицiйними пiдручниками i методичними посiбниками створюють унiкальне розподiлене середовище навчання, доступне широкiй аудиторiї.
Проведення круглих столiв, комп'ютерних вiдео- та текстових конференцiй, можливiсть частих, навiть щоденних, консультацiй з викладачем за допомогою комп'ютерних комунiкацiй роблять взаємодiю учнів з викладачами навiть бiльш iнтенсивною, нiж при традицiйнiй стацiонарнiй формi навчання.
Дистанцiйне навчання при необхiдностi може включати вiдвiдування учнями школи дистанційного навчання, а також поєднуватись з традицiйними формами навчання.
Динамічне, сучасне дистанцiйне навчання iнтегрує всi iснуючi методи навчання i надає їм якiсно новий рiвень.
Коментарi